HANDELSBETINGELSER
BETALING
Betalingen sker via MobilePay Online, Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB Cards eller American Express. Betalingerne administreres af ePay.
Betalinger foretaget med private betalingskort er uden gebyrer.
Betalinger foretaget med firmakort, pålægges et betalingsgebyr. Dansk udstedt firmakort af typen: Mastercard, Maestro og Visa pålægges et gebyr på 1,50% af ordrebeløbet.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Goshop.dk drives af AGK Nordic A/S
Vestergade 72
8990 Fårup
CVR 14196595
DET OFFENTLIGE
Hos Goshop kan vi også tilbyde betaling via en EAN-fakturering. Indtast EAN-nummeret i kassen. Efter bestilling vil EAN-nummeret blive kontrolleret. Når bestillingen er godkendt, afsender vi en ordre-bekræftelse per email.
PRISER
Alle priser hos Goshop.dk er inkl. moms, men ekskl. porto/fragt. (Gratis fragt på køb over DKK 499,-)
FRAGT
Alle bestillinger sendes med GLS. Hvis ordren afgives inden kl. 12 på en hverdag, vil varerne, under normale omstændigheder, blive afsendt samme dag. Levering vil derfor normalt ske indenfor 1-3 dage.
Vi fakturerer og leverer kun til danske adresser.
Leveracer uden omdeling:
Ordrebeløb under DKK 499,-: DKK 39,-
Ordrebeløb over DKK 499,-: Gratis
FORTRYDELSESRET
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@goshop.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Julen: I forbindelse med julen udvides fortrydelsesretten. Det betyder at alle ordre bestilt i perioden 1. november til 24. december, kan fortrydes til og med d. 15 januar året efter.
FORTRYDELSE AF EN DEL AF KØBET
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
RETURNERING
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Du kan vælge at købe en returlabel fra GLS her: https://www.goshop.dk/retur/
VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, vil det medføre en værdiforringelse af varen.
TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Goshop.dk
Vestergade 72
8990 Fårup
Mrk. Returvare
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan købe returlabel her: https://www.goshop.dk/retur/
REKLAMATIONSRET
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Goshop.dk
Vestergade 72
8990 Fårup
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
PERSONDATAPOLITIK
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Vi videregiver oplysninger til Flekslog Aps, Norgesvej 5, 8700 Horsens, da virksomheden håndterer alle forsendelser.
Personoplysningerne registreres hos Goshop.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på Goshop.dk er indehaver Michael Von Wowern
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@goshop.dk
KLAGEADGANG
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Kunderservice på tlf: 87101090 eller mail: info@goshop.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr