Handelsbetingelser

Leveringsbetingelser
Goshop.dk har dag til dag levering ved betilling inden kl. 12.00. Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Goshop.dk grossister.

Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Goshop.dk, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Du er forpligtiget til at angive og, på forlangende, vise, hvordan fejlen eller manglen viser sig. I udgangspunktet kan du kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter, du har fået varen leveret. Klageretten gælder for fabrikationsfejl, ikke slid som følge af brug af varen. Goshop.dk yder 1 års garanti og 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Har du en reklamation, skal du altid kontakte os inden du sender varen retur.

Betalingsbetingelser 
Betalingen sker med betalingskort (Dankort,Visa/Dankort,E-dankort, Mastercard, American Express). Beløbet hæves, så snart ordren forlader vores varelager.

Hvis du fortryder dit køb

1. Fortrydelsesret
2. Sådan returnerer du varen
3. Forsvarlig returnering
4. Er du i tvivl

1. Fortrydelsesret

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos Goshop.dk. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du;

1) har modtaget din vare

2) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

3) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.

4) får den første vare i fysisk besiddelse når det drejer sig om aftaler om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode (punkt 4 indsættes kun ved aftaler om regelmæssig levering af varer)

Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved indsendselse på mail eller telefonisk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

For at du kan fortryde et køb skal produktet være i væsentlig samme stand og mængde. Dette betyder at du gerne må åbne varen og besigtige det i omfang som du ville kunne gøre i en fysisk butik. Du kan dog ikke tage varen i reelt brug.
Fortrydelsesretten kan helt eller delvis bortfalde, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. Der vil blive lavet en konkret vurdering af varens værdiforringelse.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Varen samt emballage skal være intakt og i samme stand som det blev modtaget.
2. SÅDAN RETURNERER DU VAREN

  • Du kan nægte at modtage varen fra postvæsnet/fragtmanden. I den forbindelse, bedes du gøre postvæsnet/fragtmanden opmærksom på, at de straks kan returnere varen til Goshop.dk. Husk at give os besked om dette telefonisk eller pr mail.
  • Du kan modtage varen fra postvæsnet/fragtmanden og efterfølgende indenfor 14 dage meddeler Goshop.dk at du ønsker at returnerer varen. Vedlæg venligst en kopi i købsfakturaen, som dokumentation for at den/de returnerede varer, er købt hos Goshop.dk.Adressen for returvarer er:
    Goshop.dk C/o Flekslog ApS
    Kometvej 4
    8700 Horsens
  • Mærk pakken “Fortrydelsesret” og vedlæg kopi af købsfaktura, som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt hos Goshop.dk. Beløbet returneres ved kontooverførsel, så oplys venligst reg nr og konto nr beløbet skal returneres til.

Returnering som følge af fortrydelse sker på købers egen regning. Goshop.dk anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Goshop.dk. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.
Varer der returneres på efterkrav, eller som sendes uden porto nægtes modtaget af Goshop.dk

3. FORSVARLIG RETURNERING
Alle produkter der returneres til Goshop.dk, skal være forsvarligt indpakket.
Ved SÆRLIGE PRODUKTER m.v. skal disse sendes tilbage i en kasse eller lignende. Skade som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at kundens rettigheder bortfalder.
BEMÆRK: Pakker sendt uden omdeling vil ikke blive afhentet

4. KLAGEADGANG
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse på mail til info@goshop.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her:http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. ER DU I TVIVL
Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler Goshop.dk, at du retter henvendelse til info@goshop.dk

6. FORTROLIGHEDSPOLITIK
Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

Med vendlig hilsen
Goshop.dk / AGK Nordic A/S
Vestergade 72
8990 Fårup
CVR.: 14196595